Sunday, May 2, 2010

Wendy WIP



Deadline was vandaag 6:00; guess I missed this one...

Dit is Wendy; ik wou dr nog een oranje keycoard geven met haar naamplaatje, maar dat komt lelijk uit in 3D volgens mij, of het moet in de texture geschilderd worden, kan altijd ^^..

Haar handen zijn van metaal, omdat haar echt handen zijn afgevallen na al dat typen op het toetsenbord (beetje backgroundstory, zal de speler niet weten, maar dat is mijn motief om dit te doen). Dus ze heeft metalen handen voor in de plaats gekregen. Ze is eigenlijk al dood, maar doordat ze vastzit aan het moederschip (de HKU), met behulp van die stekker die in haar rug zit, kan ze fijn doortypen en alles; in haar linkeroog is de computer te zien, doordat er computer taal doorheen raced.

Ik wil hiermee de puzzel een beetje veranderen van hoe je bij de computer kan komen. Je zal op het idee moeten komen om die stekker uit dr rug te trekken, maar dat kan alleen als het groene lichtje aanstaat (ik heb nu een rode en groene getekend). Als het rood is en je probeert de stekker eruit te trekken, is het niet veilig en val je schokkend en al op de grond. Ik denk dat je in de kamer ergens een pas moet vinden, die je langs het apparaat moet halen, waardoor je wel access hebt om de stekker eruit e kunnen trekken xD.

Maar dit hoeft allemaal niet hoor, ik dacht er alleen maar aan om ook een beetje gebruik te maken van haar design in het spel, iets dat leuk kan aansluiten.

Aanmerkingen guys, op het design? ^^

No comments:

Post a Comment