Saturday, May 8, 2010

Joeri's Model Progress Update

Hey dudes and dudettes

Today I worked on the game some more.. and did Joris' tutorial. So now the spiders can hurt the player.. so what I need to know is.
- what happens when the player gets hit??
- what happens when the player DIES???

Next to that I worked on my Joeri model some more...
Started adding detail and figuring out how normal maps work.. and how to get them from zbrush to unity. And started painting some details with textures too.
Still got to do the heart and get some more color variation in there.
And then add pencils!!! :P

now its time for bed ..ZzzZZz






4 comments:

  1. Sweet looking Yoeri You've got there man!

    Ik denk dat, wanneer de speler geraakt wordt, we het beeld roder moeten maken. Door een rode texture over het beeld heen te plakken met bloedspetters en deze de alpha geven parallel aan de player zijn level. Ik denk dat dat rode wel lekker opvalt bij al onze groene en blauwe kleuren uit het level.

    Ik weet nog niet wat er moet gebeuren wanneer de speler doodgaat...

    ReplyDelete
  2. Ja voordat ik jouw comment las, dacht ik hetzelfde Joris, over die alpha en rode kleur en zo. Ook als je geraakt wordt, zullen er geluiden te horen zijn van van stompen of snijen weet je.

    Misschien dat als ie doodgaat, de de camera op zijn zij valt en het beeld zwart wordt en er staat: You are dead (of iets dergelijks).

    ReplyDelete
  3. what is this? Astrid approves the player dieing? :P

    ReplyDelete
  4. Had ik al mee ingestemd of niet? Dit idee hadden we twee weken geleden toch al? >.< want anders zou de speler minder spanning voelen, omdat hij toch niet dood zou kunnen gaan.

    ReplyDelete