Wednesday, May 5, 2010

Sounds Game (nog niet definitief)

Hier een overzicht van de sounds die wij moeten regelen en ook een paar voorstellen hoe wij dat voor elkaar gaan krijgen; waar een * achter staat, hoeft niet per se, kan over gepraat worden:

Characters
- Voetstappen protagonist
- Ademhaling protagonist
- Stem van de protagonist

- Stem van de monsters (Wendy, Martien en alles)
- "Voetstappen" van kleine monstertjes (getik of zo)

- Gekreun/gekrijs/geschreeuw in de verte van iets


Environment

- Knetteren van elektriciteitskabels die loshangen
- Opengaan van deuren
- Geluid van een motor die draait,iets in die richting (gedempt) (algemene geluid in spaceship)

Props
- Schiet geluid pistool
- Geluid als je iets oppakt
- Geluid als je iets combined met elkaar
- Geluid als iets combinen niet lukt
- Deuren die opengaan
- Deuren die dichtgaan


Overig

- Sound effects wanneer je geslagen/gesneden wordt door vijand
- Sound effects wanneer je de vijand raakt
- Alarm dat bij Karel af kan gaan
- Gebonk tegen deur
- Deur die op grond valt
- Geluid van code op deur die werkt
- Geluid van code op deur die niet werkt
- Knoppen om code in te drukken

Sound effects zoals voor het vechten, lopen, deuren die op de grond vallen, geknetter van sparks, die zijn online wel te vinden.
De stemmen van de characters moeten opgenomen worden door ons. Ik heb een goede microfoon die wij kunnen gebruiken, sluiten we aan op mijn laptop (werkt het beste met GarageBand, dus elke Mac met GarageBand kan) en opnemen maar.
Gehijg zullen we dan ook zelf opnemen.

De vraag die wij onszelf nog kunnen stellen, is of wij de echte Wendy, Martien etc. de stemmen laten inspreken. We geven ze een paar kreunen, hijgen, en wat zinnen, en klaar. Of we imiteren ze gewoon. Mij maakt het niks uit.

Dit is alles voor nu, er komt vast nog iets in mij op dat erbij moet.

No comments:

Post a Comment