Saturday, May 29, 2010

Documentatie

hey mensen,

dit is wat ik nu heb voor in het verslag:
Fun verslag
Kijk ff of je de tijd hebt om het door te lezen. Opmerkingen zijn altijd welkom.
Ik vroeg me nog wel af of hoe we de lijst met requirements het beste kunnen maken, want het wordt een hele lijst, maar ik weet niet of wat ik nu heb de beste methode is. Kdenk het niet, iemand suggesties??
En ik wilde graag weten hoe het staat met alles dat nog in het verslag moet komen??
- playtest verslag
- screenshots (press spacebar, gun, evt leraren)
- researchverslag
- meetings
- en kunnen jullie nog ff doorgeven hoeveel jullie gewerkt hebben afgelopen weken?? graag per week (A)

Chiel

3 comments:

  1. hey chiel ziet er goed uit tot nu toe.
    Veel gedaan in een korte tijd volgens mij.
    Maar die screenshot krijg je nog van me als de game (bijna) af is. Ik zal dan ook wat proberen te maken van die playtests.. omdat ik best veel mensen heb laten testen.. is dat wel goed als we dat laten zien in onze documentatie.

    en PMI en Uren zal je ook nog krijgen dan :P
    even uit rekenen hoor xD

    ReplyDelete
  2. ok cool ^^
    Ik wil ook voorstellen om maandag en dinsdag gewoon met zn allen hele dag op school te zitten (tenzij mensen liever thuis zitten) maar dan zitten we bij elkaar en dan is het makkelijker om ff dingen aan elkaar te vragen en te overleggen
    Ik zal er morgen ook nog wel even een mailtje over sturen omdat ik het idee heb dat niet iedereen dit leest :P

    ReplyDelete
  3. Nou dat van die meetings zou ik regelen he, aangezien ik alles heb opgeschreven en heb bijgehouden elke meeting, dat heb je voor maandag in je mailbox. Ik zal de stijl van mijn documenten dan zo aanpassen dat het lijkt op die van jou, dan is het nog alleen maar copy paste.

    Maandag bij ekaar komen, na dat rooster gebeuren van ADP, is een goed plan.

    En ziet er idd goed uit, verhaal heb je ook goed aangepakt :). Aangezien je er vandaag nog beetje over twijfelde.

    ReplyDelete