Sunday, May 2, 2010

Character Sheet: Joeri


----UPDATE----

Joeri's Character Design sheet.
Powerd by Apple =P

Handen wat kleiner gemaakt .. maar wel een groter deel van zn lichaam. Hart zit nu binne zn borst kast.. maar de litteken is open gescheurd. Verder gewoon de back en side view gemaakt.
En een detailed versie van zn hoofd.

I love doing this! =P




Hier is de voorlopige character sheet van Joeri. Lijkt het een beetje op em? :P Ik ga vanavond de andere 2 views tekenen en meer details. Wou even weten wat jullie van de design vinden.
De linker hand word ook metaal maar dat komt later.

Vinden jullie zo een mechanisch hart goed? Zal ik daar meer mee doen en buizen langs zn lichaam laten lopen naar de handen?
Ik wil de speler iets geven om op te schieten vandaar de hart...het is zijn zwakke punt zeg maar.
Ik ga missch de handen wat kleiner maken.. en meer onderdeel van zn arm.. dus tot zn elbogen.. en dan grote schroeven die er half in zitten zoals bij zn polsen.

3 comments:

  1. Ik denk dat als je het hart een hoog contrast geeft in de uiteindelijke textures, is het duidelijk genoeg. Misschien moeten we de playablecharacter de speler hints geven ("Mabey hitting his heart is effective?!")

    Die boots zijn erg herkenbaar :D

    ReplyDelete
  2. Ja en de V hals ook hihi. Hij lijkt ^^

    Zoals ie nu is, dat is al voldoende, maar je zegt zelf dat je nog heel wat gaat sleutelen aan hem.. komt er vast goed uit te zien.

    ReplyDelete
  3. ziet er goed, ben benieuwd hoe t er uit ziet als je t aangepast hebt ;)

    ReplyDelete