Tuesday, May 4, 2010

To do list:

T game begint aardig op gang te komen. Maar er moet nog heel veel gedaan worden. Even een paar dingen op een rijtje waar binnenkort naar gekeken moet worden:

Chiel: Kan jij verder met de game design document en even duidelijk de weg van de speler geven die we willen proberen te leiden. Ik zat te denken aan iets van:
Start > uitleen > gun pakken> wendys deur (locked) > hallway of death(einde daarvan key)> wendys kantor binnen> sleutel richting karel> deur open >> Martien interactie>> door naar Het lab(locked) >> Karel hoofd verslaan voor key>> dan het lab.. Joeri encounter ... dan escape?

Astrid:
Kan jij even uitzoeken welke geluiden we nog allemaal moeten hebben en even een lijst maken?
En misschien ook de tekst schrijven voor de dingen die ik moet inspreken.
En nog wat concept art maken voor:
-Karels hoofd
-Sci Fi Deuren
-Gun

Joris:
Zou jij misschien een script kunnen maken voor het HP van de speler?
Dat hij misschien dood gaat naar x aantal bijten van een spin.. of x aantal klappen van Joeri etc.

En verder nog een prop list van dingen die nog moeten komen:
- muren voor beneden
- een lift
- scifi kasten voor bij de uitleen en wendys kantoor
- brand slang/spuit
- sci fi deuren
- gun
- hangende buizen
- kluisjes(meer texture)

2 comments: