Wednesday, May 5, 2010

Tekst tekst (niet definitief)

Tekst dat toe nu toe zeker vast staat en ingesproken zal moeten worden:

Protagonist

- What was that?
- Hm, it looks like I need a code to open this door.
- I can't get to the computer if she's behind it. I need to find a way around her.
- It doesn't work. I can't just guess the code, I need to find it somewhere.
- The emergency exit! I need to get there, and fast.
- What was that sound?
- Where did it come from?

Karel
- HMM, did I hear something?
- I seeeee you, HAHAAAaaaaa --> (converts to opening his mouth, releasing bunch of nasty flying bitches)

Wendy

- (als je aan de computer wilt zitten) Got a death wish, little maggot?

Joeri

- My revenge is SOUR!!!! *bleghegheghshgsghsgh*
-

Denk dat ik de rest van de tekst samen met Chiel moet bespreken, aangezien hij verloop binnen het verhaal nog gaat uitschrijven; ik heb het verhaal eigenlijk al geschreven, maar er zijn een paar veranderingen gemaakt, dus ik wacht even op Chiel's uiteindelijke verhaal ^^. En kan terwijl hij schrijft, kijken wat ie al heeft en daarvoor tekst verzinnen.

More to come.

5 comments:

  1. ik ga morgen t verhaal wel uitschrijven. Heb de one-page design inmiddels aangepast, alleen nog even precies erbij wat we bij joeri gaan doen en wat er in het lab te vinden is. Denk ik morgen nog wel even over na.
    Ik hoop morgen dat ik fit genoeg ben om genoeg te doen, moet morgen ochtend namelijk mn verstandskiezen laten trekken :S maar ik zorg er wel voor dat er morgen iig een begin is voor het verhaal, dan kunnen we daar teksten bij verzinnen. Ik zal morgen ook proberen te beginnen met martien modellen.

    ReplyDelete
  2. Teksten kunnen ook wel wachten tot zondag hoor, neem de tijd; verstandkiezen trekken eh? Aahhh ik moet ze ook alle vier laten trekken, maar heb nog steeds geen afspraak gemaakt....

    Sterkte en beterschap, kijk gewoon maar of je iets kan doen; even uitrusten is ook wel fijn na zoiets ^^.

    ReplyDelete
  3. Ik denk dat we de stemmen van de leraren zelf moeten inspreken.. met een beetje creepy stemmen.

    En goodluck bij de tandarts Chiel :P

    ReplyDelete
  4. ik denk dat het gebruiken van de echte stemmen van de leraren leuker en herkenbaarder is.

    Kben inmiddels geweest en tis heel erg vervelend :P kkan niet normaal eten, dus alleen maar drinken en andere vloeibare dingen :P gelukkig is de verdoving nog niet uitgewerkt XD en ik kreeg ene boekje mee en daar staat in dat de zwelling 3 tot 4 dagen kan duren :| maar ik kom er wel overheen ;)
    genoeg energie om iig iets te doen vandaag ^^

    ReplyDelete
  5. Okay maandag hebben wij les van Karel (toch?) en dan kan ik mijn macbook meenemen en de microfoon, nemen we gelijk zijn teksten op.

    ReplyDelete