




Man, environments tekenen is echt nieuw voor me, dit is wat ik eruit heb kunnen krijgen. Een WIP om precies te zijn, maar als de sfeer al overkomt, is het zo goed als af; wil namelijk ook de beneden verdieping vanuit verschillende hoeken weergeven.
Nja ik heb verschillende dingen geprobeerd met licht... ik weet nog niet welke het beste past, maar daar valt nog altijd naar te kijken. Concept art van wat monsters komt eraan, alhoewel de Karel van Lloyd al vast staat, of niet? :]
Ik neigde hier en daar al te veel naar sci-fi, hehe.
Ik denk dat qua kleuren we zoeken naar de een na laatste (blauw groen).
ReplyDeleteDie van karel was inderdaad wel erg goed, maar mag nog uitgewerkt worden. We hebben zowiezo nog meer concept art nodig voor meer ideeen.
yep joris is right... concept art is er juist om veel van te maken.. en uitzoeken welke beeld we juist willen voor de game. Omdat je plaatjes veel sneller kan maken dan een hele game.
ReplyDeleteDus probeer een beeld te geven aan al je ideeen.