Ik heb wat concepts geschetst voor de gun. Voordat ik ze meer uitwerk of nog meer ga maken, wilde ik wat kritiek van jullie krijgen.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjzeFqNa8Kw9wq7drDhf0V60mETA_NQp5D19uYJve41oEZ4E_00qFYLFwSa_jdhSYZ2rboI1cGCY_rju_tZyKYDLLc-F7wfKXQRIwbW0N2N0AviWMr68bmr1XTTiJO7FPgKZZ0hJ1LVmZc/s320/2010-05-13+Gun+concepts.jpg)
Ga ik de goede richting op? Which ones do you like most?
Ik heb in een paar een soort van "Fuel tank" gezet als magazine. Hier zou de laser een soort van in opgeslagen zijn (het zou een laser gun worden). Lloyd, is dit een beetje wat je bedoelde met particles in de gun?
ze zien er supercool uit :D
ReplyDeletemaar probeer t een beetje simpel te houden. Ik denk dat het effect dat we willen krijgen met onze game, dat de speler bang wordt enzo beter en meer bereikt wordt met een kleinere en simpelere gun. Het mag best wat ingewikkeld te zijn, maar sla niet te ver door
Ok tnx goeie tip. Ik zat op een gegeven moment wat groter en sneller te schetsen, maar is misschien een beetje overkill voor onze character.
ReplyDeleteIk vind zelf #10 en #3 het vetst.
#11 is ook vet, en miss ist niet erg om wat groter en complex te maken, zolang t dan ingame maar een kleine gun is. dan krijg je t idee dat t niet zoveel schade zal doen ;)
ReplyDeleteVet vet! Ik vind #3 het leukste, maar er is ook niks mis met de designs die jullie opnoemden. #3 ziet er beetje quirky/alien/sf uit ^^.
ReplyDelete